22 Ağustos 2012 Çarşamba

MUHTEŞEM OST'LAR

Şunu söylemeliyim ki Kore şarkıcıları hakkında pek bir bilgim yok isim olarak aşinayım ama müziklerinin bazılarını sevmiyorum.Mesela fazlasıyla yapay müzik kullandıklarında.Güzelim piano,keman,gitar varken o disko tarzı müzikleri hiç sevmiyorum.Kore severlerin birçoğu bayılıyor ama ben değil.AMA konu OST'lara gelince değişiyor.Oyle muhteşem OST'lar duyuyorum ki dizilerde cidden hayran kalıyorum.İşte sizle En'lerimi paylaşacağım şimdi :)

                                           Secret Garden(OST'ları da en az dizi kadar mükemmel ^^)  

                                                

                                                               Hyun bin versiyonu bu da ^^
                                                            
                                                             My Girlfriend Is A Gumiho
                                                                 (Bu da muhteşem!)
           

You Are Beautiful
JGS Versiyonu
                                                                    PSH Versiyonu
                                                                                                                                                          
                          Rooftop Prince       
                      (Bu dizi cidden muhteşemdi sonundan nefret etsem de!)  
   Bu şarkı içime hep bir hüzün veriyor. T.T
                                                                                      
                                                                                  
   
Love Rain



 Enlerimden bir bölüm sundum

     Umarım beğenirsiniz ^^



    


                                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder